hold on little girl

Blev en hög julklappar ändå, har äntligen fixat alla och är nöjd!

Skolan slutade vid ett idag, efter det satt jag med körkortsteorin samt tog igen lite bloggläsning. Promenerade ner till stan och letade upp de sista julklapparna + en tröja till jul. Är nu mera nästan bankrutt, ha nog 20 kr på kortet haha... Har en del braiga saker på g nu innan jul som kan ska skjuta bort all fucking röra i min hjärna osv. Jag är lite nyfiken på vad ni gör när det känns som att allt som kan gå fel går fel? Inte för att det är riktigt så illa men det känns så ibland ;) Buhu, det mesta hänger ju på en själv så varför kan man inte bara ta tag i saker och fixa dom? Försöka skulle ju inte skada...

Nog med boring jenny-svammel, sov gott!

 

Hittade en jätte fin hand lotion som jag köpte till både mamma & en kompis som klapp, ska haffa en själv också efter jul om den finns kvar! 50 ynka spänn på Lindex

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tänkte bara viska att Stylebystars har en outlet som är lite barnsligt billig, bara ett litet urval ovan (mest för att de va så billigt haha)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

nej inte jag heller! skitsnygg :D

2010-12-23 @ 11:45:59
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh snygg var den!

2010-12-27 @ 16:03:36
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0