moi + lagerhaus

Åh vad jag älskar Lagerhaus, dom har så många fina & roliga saker. Tänkte tagit en tripp dit nu när det är rea men med tanke på att jag ligger i sparoläge så blir de inget med det. Haha det enda jag har därifrån är denna söta tablettask


Söt som socker och min dåliga humor =)

Hittade lite godbitar på deras hemsida som jag inte skulle tacka nej till!


Fotoalbum för 89 kr, har sett det i affär och har för mig att det är vita sidor så man kan klistra in vad man vill, alltså inga fotofickor
Anteckningsblock för 35 kr, älskar texten!
Bokställ för 169 kr, älskar texten även här!



Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Älskar också lagerhouse :)



SV: Ja de är snygga! :) De är Miu Miu

2010-01-11 @ 19:58:41
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0