söta australiensare

hehe våran skola kryllar av australienska volleybollspelare i ålder 16-19, för de första : Hur i helsikes långa är dom eller?!!!!! Jag & sanna hamnade bakom dom i matkön och var ju fasen nästan en halv meter kortare än några av dom, och hon och jag är ändå 175 & 180... för de andra: vilken goding, vilken goding! En av dom är så fruktansvärt söt , och då snackar vi fruktansvärt. To bad att han säkert har flickvän och bor halva jordklotet bort eller ngt (öh geografi ja) . Aja dräggla & drömma får man ju göra ;) hoppas dom stannar hela nästan vecka hihi, fast dom åker säkert redan i helgen

Har ingen rolig bild att visa fär tillfället, frida har inte fått hem ps än och hon vägrar visa mig bilderna innan dom är redigerade. Men har fyndat lite godbitar idag så dom kommer upp senare!

Har tusen grejer jag måste göra, städa till grisarna, fixa öron & vingar till i morgon kväll, duscha, fotbada, packa tills i morgon, kela med alla grisar och en massa mer smågrejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0