Sytime

Hade min första estetiskaval lektion i går, textilsöjd. Kommer nog bli jätte roligt, man har ett tema några månader och sen byter det. Första temat är Gammalt blir nytt vilket innebär att man ska ta med något hemifrån och göra om, super med tanke på att jag behöver fixa till en massa saker! Har ni några tips på vad man kan göra om, dekorera osv?



Det första jag ska göra är att sy in ett par jeans som är på tok för stora
Sen har jag en tröja som är kort baktill och har "vingar" framåt, vingarna ska bort

Syns kanske inte så bra på bilden men detta är vad jag kallar stentvättade jeans, är jag ute och cyklar? Sen finns de ju mörkare nyanser såklart!

Kommentarer
Postat av: hilda

SV; ska kolla om jag hittar den har glömt bort men säger till så fort jag hittar den :)

2010-01-27 @ 18:57:43
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0