Yack!

Usch då, hade bestämt mig för att dra ner på mitt "lilla" sockerberoende och det gick bra så länge det var lov. I skolan så är det så himla lätt att få tag i en godbit och mja jag lyckas inte riktigt stå emot ;)
Igår så började det med att jag gick och köpte ½ kg lösgodis, följt utav ett sibylla mål (kebbab i bröd), fölt utav ett hav med kakor.
Dagens började med chips (!), skulle till lidl för att köpa billiga grönsaker till grisarna, fanns dock inga goda och jag behövde kontanter så jag var ju tvungen att köpa något annat. Lotten föll på en burk Pringles, sen visasade det sig att det inte ens gick att ta ut pengar över beloppet där...
Gick vidare till willys för att ta ut pengar, var ju tvungen att köpa något även där, tänkte köpt ett äpple men de va närare till godishyllan... Lotten föll denna gång på en ny marabou smak, något jag fick ångra!! Chokladen ser jätte god ut på reklamen men den smaka som marsvins s k i t luktar :O Ingen att rekomendera med andra ord!!!

Oj vad intressant! Haha ska ut och promenera med Fiona sen för att skjuta undan lite dåligt samvete ;)



Kommentarer
Postat av: Sofia

nä tyvärr så är det inte det :/



haha det var jätte många som köpt den chockladen när den var ny. Nu är det nästan ingen kotte som köper :p

2010-01-16 @ 16:06:54
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0