Tävlingar!

Finns lite roliga tävlingar här och var!


För att deltaga i tävlingen måste du vara prenumerant på Modeflickan Magazine. Det är helt gratis. Tävlingsregler hittar du inne på ditt konto i vänstermarginalen under ”Tävling”. Klicka här för att prenumerera
Ny digital modetidning som är fruktansvärt bra, om ni inte har läst/kikat så gör det!


Jag tävlar hos http://hannaest.blogg.se om smycken från Aldora.se
Jag skulle vilja vinna för att jag lägger undan nästan var enda krona till en häst nu och då skulle det inte sitta fel att vinna ett sött smycke från Aldora :)


Tävling hos linnlowes där du kan vinna en valfri klocka från Weardesign!
Jag skulle vilja vinna denna söta hjärtberlocken :)

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: vaa? :o svenska är mitt favoritämne ;) alltid roligt! Engelskan däremot.. nej usch så tråkigt!

2010-03-16 @ 18:28:39
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0