honesty

Kom hem från en toppenhelg alldeles nyss, har som sagt vart på ungdomsledarkurs och det har vart bättre än väntat. Massa roliga saker att lära sig och härliga hästtjejer, träffade speciellt två störtsköna tjejer! Har inte skrattat så här mycket på hur länge som helst, har inte tillbringat så mycket tid med min lilla emelie på länge vilket behövdes och ja hela helgen var behövlig. Ser fram emot nästa tillfälle som är i feburari! Men nu är det tillbaka till den kantstödda vardagen men det känns lite lättare med en så här bra helg bakom sig!
jag blir inte ens förvånad men ändå är det som en slag i magen, jag fick höra något under helgen "behandla andra som dom vill bli behandlade", och jag kan inte påstå att de är så här jag vill bli behandlad men tydligen märks inte det!

Sisters Point 449 kr hos Bubbleroom!

Kommentarer
Postat av: evve

sjukt snygg!

2010-10-10 @ 18:27:48
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Neha

Riktigt snygg klänning:D

2010-10-11 @ 17:21:34
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0