only hurting myself

Idag brännde jag mina sista kronor på ett par trosor & en festis, nu består min rikeom av 2.50, för att inte tala om hur mycket back jag ligger... De lär ju rulla in 1050 den 30onde och förhoppningsvis någon hundralapp innan det, annars vet jag inte vad jag gör haha. Well well jag har uppdaterat bloppisen, vill ni inte ha nått så kan ni ju köpa de ändå för att va snälla hihi (kassa bilder pga av en massa skäl men ropa om ni vill ha bättre)

Nu ska jag sätta mig och dunka huvudet i väggen eller nått annat korkat för att jag är korkad och alla andra är korkade. Eller så försöker jag göra nått vettigt som att plugga företagsekonomi, duscha, sova osv
Luften har gått ur mig flera gånger idag av bra & dåliga saker vilket gör att jag är trött som bara den vilket betyder att jag borde äta och sova
Ni som har orkat läsa mitt svammel får en , ja något
puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack söta du! Hoppas du får tillbaka energin snart, annars är det okej att vara lite seg ibland:) Ska kolla in din bloppis :)

2010-09-14 @ 19:49:52
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: tack så jättemycket!

2010-09-15 @ 13:03:22
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0