Erbjudande från Ellos

Fick ett mail från Ellos idag att man får 40% rabatt på valfri vara och ett stort antal märken ingår i erbjudandet, exempelvis Lee, Levis, Reebok, Adidas med flera.


Hade gärna haffat denna mysiga!
De skickade inte med någon erbjudandekod så antar att det räknas av i kassan. Det stod bara att de som får nyhetsbrevet får förtur att använda det nu i helgen och att man kan skicka vidare det till sina kompisar så antar att det är free att utnyttja för alla

____________________________________________________________________
Mina tjusiga vänner festar gärnet idag, DJ Mango kommer till stan, och jag hade gärna vart med dom. Ska dock upp och tävla med lilla hästen i morgon så tar igen det i morgon kväll när Jay Smith kommer hehe
Nu tänkte jag antingen plugga lite, städa eller kika på Glee, känner jag mig själv rätt så blir det Glee...

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv. Tack :)

Det erbjudandet fick jag med. Blev oxå sugen på att klicka hem något. Kram

2011-04-09 @ 18:08:08
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0