Hjääääälp mig!


Jag är på jakt efter det lilla körbäret ovan! Såg den på en blogg för ett tag sen och den såg mycket sötare ut på den bilden hihi. Har kikat på H&Ms hemsida men den finns inte och jag har kikat i butik men inte hittat någon. Någon som vet vart den finns?

_______________________________________________________________________
Anledningen till att det blev så tyst här över helgen är att jag åkte till Strömsholm. Skulle gjort ett inlägg i fredags em + några tidsinställda men jag & tidsplanering går inte riktigt ihop så blev lite stressigt! Nu väntar i alla fall en veckas lov med massa bra planer :)

Kommentarer
Postat av: Beatrix

den var onekligen väldigt söt! hoppas du får tag på den.

2011-04-18 @ 22:05:48
URL: http://beatrixmix.blogg.se/
Postat av: ebba

Hej, fin blogg. :)

Jag såg också den bikinin i ELLE och jag vill ha den så sjukt mycket! Lite störigt att den inte finns på H&M:s hemsida :(

Hoppas att den kommer i butik snart.

Have a nice day

2011-05-11 @ 20:06:16
URL: http://ebbalovesfashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0