wantyouclose

Jag tycker att det är så ofestligt att klaga på vädret då det ändå inte går att göra något åt, men seriöst så borde vi väl kunna få några sköna varma solveckor här i Sverige? Det är väl inte för mycket begärt? Regnet öser ner utanför fönstret och jag drog på mig en förkylning nere i Skåne, botten. Tänkte trotsa regnet och rida en sväng men det vore nog inte så smart att gå ut och bli dyngsur. Men man känner sig så kass när man bara sitter och inte gör någonting så får väl gå ut och gosa lite med grisarna. Borde fortsätta städa men orkade bara med hallen, dötråkigt. Det går en film i kväll på sexan med Ben Affleck så den borde man kanske se. Jobbar en kortdag i morgon från 07-13.30 och är sedan ledig hela helgen, hade dock velat jobba då jag inte har något särskilt planerat (och så bytt bort en helg där jag har något roligt på G). Å andra sidan så är de flesta av mina fina vänner lediga i helgen också så det pratas om mys och festande, jag är dock p a n k . Jag är sugen på Gossip Girl maraton samt på att se No strings attached. Sen måste jag träffa mina andra tjusiga vänner någon dag också men om jag inte minns fel så är de i Varberg över helgen. Nu vill min syster få skjuts för att köpa godis så får väl köra henne snäll (& godissugen) som jag är. På tal om godis så måste jag börja träna igen när jag blivit frisk, känner mig som ett äckligt kakmonster. En solstråle till er som orkade läsa detta tråkiga (men sköna att skriva av sig)

En mycket charmig bild i ett underbart Falsterbo!

Något som också suger är att brännan man drog på sig nere i ett soligt Falsterbo snart är ett minne blott, HATA REGN

Kommentarer
Postat av: alicia

åh falster bo, så härlig bild

2011-07-14 @ 23:00:38
URL: http://aliciasjodin.blogg.se/
Postat av: Jennsan

svar: NEJ, ska dom??! åh nu blev jag jätteglad :D tack för nyheten!

2011-07-19 @ 06:39:05
URL: http://jennsansmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0