Festival

PACKLISTA FESTIVAL
Shorts - korta och snygga
Stövlar - när leran kommer fram, passar utmärkt till bara ben
Blommig söt klänning
Solglasögon -
både för solen och trötta ögon
Oljerock - snygg regnkappa som är läcker till shorts också
Torrschampo - perfekt uppfräschare (deodorant & våtservetter är också givna!!)
T-shirts
Sweater -
passar till både shorts och klänning

Blandar man rockigt och hippi så blir det en perfekt festivaloutfit, gärna fjädersmycken. Gillar att festivalmodet syns mycket i sommar, läckert! Sofia undrade om jag ville åka med till Piteå dansar och ler och det är frestande, det är dock crousing i stan den helgen och det är det enda roliga som händer i stan på hela sommaren in princip. Kostar ju en del att åka också så jag får se. Ska ni på någon festival?
Såg att jag låg på Bloggs framsida, taaaaack!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

p&l - då packas nästan allt ovanstående plus saker som första hjälpen väska mm...

2011-06-21 @ 13:19:15
URL: http://emmasays.se
Postat av: Anonym

inget av det du räknade upp var varken rockigt eller hippie-lik, om man nu ska stava det rätt.

det var mer sånt som exakt varenda en har på sig i sommar. inte så jävla inspererande

2011-06-21 @ 18:26:34
Postat av: jenny

Anonym: Din kommentar var ju inte heller så inspirerande, om man nu ska stava det rätt alltså. Jag gjorde ett collage av sånt som jag skulle ta med mig men skrev att om man blandar rockigt och hippi (förlåt hippie) så blir det en snygg festivaloutfit. Jag var väl inte tillräckligt tydlig men du kan gå och vara bitter någon annan stans :)

2011-06-21 @ 20:00:26
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0