Dag 9: En vårbild


Känns som att jag misslyckas ganska mycket med den här fotoutmaningen, tanken är väl att man ska ha tagit bilderna själv hehe! Tills jag får tummen ur och får med mig kameran så får weheartit rycka in

_____________________________________________________________________________
Blev precis klar med min samhällsinlämning nu, måste ringa och göra en liten intervju i morgon men det hinner jag nog före skolan.Jag har två till inlämningar tills i morgon hur det nu ska gå till. Planen var att skriva den ena före skolan och maila in den andra efter. Planen blev dock ändrad när jag ringde seminstationen och fick tid med hästen där i morgon 08.30, spännande!!! Lär bli en sen natt eller en väldigt tidig morgon dock...

Kommentarer
Postat av: Anna

OJ! HAHA! Tack för att du påpekade det, sorry gullet:

http://annasbazaar.se/images/2011/hoodiebuddietavling_148402093.jpg

Där är den ;) hihi

2011-05-20 @ 00:23:54
URL: http://annasbazaar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0