komsi

Fasen vad det är skönt med körkort! Känns lyxigt att kunna åka hem från skolan när man slutar och slippa vänta en evighet på bussen. Har tre tusen saker kvar att göra i skolan, bland annat ett kursprov i matte som jag ser fram sådär mycket emot. Måste plugga som en galning i helgen, vill bara att det ska vara över nästa tisdag och att jag blir godkänd. Några prov och inlämningar på det och sen är det ju lov, sköööönt.

Fick mitt schema inför sommarjobbet igår och det såg riktigt bra ut, jobbar 85 % så blir ju några dagar i veckan ledigt. Pratade med dom nu och jag ska ställa mig på inringning till kvällar och helger så hoppas på att jag får jobba lite nu. Är som vanligt i stort behov av pengar ;)

Får se vart kvällen tar vägen, åker väl iväg eller så kommer det hit någon förhoppningsvis. Annars är tvn ett helt okej sällskap hihi. A man apart går ju i kväll, den är bra och Vin Disel är braaaaaaa

Nu ska jag springa ut till hästarna, har vart på tok för dåligt med det den senaste tiden!


Kommentarer
Postat av: Natalie.

Tusen tusen tack! Yes linnet är från Forever21 :)

2011-05-13 @ 20:11:31
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0