Sommarplaner

Sommarlovet är inte särskilt långt bort nu, bara fem-sex lektionsdagar kvar, så vad passar bättre än lite sommarplaner?

FALSTERBO v.27
Sommarens absoluta höjdpunkt! Goaste tjejgänget, hästar, hav, fester, killar, sol osv!!!

VARBERG
Standard att åka dit på sommaren för mig + att det är massa vältränade surfarkillar där, kanske skulle ta och lära mig surfa? pic

HELSINGBORG
Jag & Sanna har planerat en roadtrip dit, var där för tre år sedan och göttade oss så det är dags igen nu! Fin stad också

GRILLA
Standard också, grilla med härliga människor och chilldricka (pic)

BADA
Finns knappt något bättre än havet på sommaren, steka & bada

TÄVLA
Främst med den lilla men får se om det blir något med den stora madamen också
SÅKLART
Allt annat som hör sommaren till, kompisar, hästar, jobba (sju veckors jobb kommer göra gott för min plånbok), flirtisar, festa (bästa årstiden utan tvekan) och mycket mycket mer!!!

NU VILL JAG VETA VAD NI SKA HITTA PÅ !

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Den är helt sjukt god! :)

2011-05-28 @ 18:26:09
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Anja

Svar:

Haha ja, därför hon är så snygg!

2011-05-28 @ 18:43:07
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0