vaarmt


HEJ SOLSTRÅLAR!
Fy vilket gött väder det är idag, har legat i solen några timmar m m m. Tanken va att jag skulle slå två flugor i en smäll, sola & plugga. Somnar dock efter fem minuters pluggande hela tiden så den smällen gick inget vidare... Får väl helt enkelt lägga ner solandet för idag, ta in mina böcker och göra lite nytta, sommarlovet närmar sig ju.

Ni skulle sett min katt igår... Jag stod och försökte knäppa an en outfitbild, kissen kommer smygandes, helt plötsligt hoppar hon upp och sätter klorna i halsen på mig !!! Inte för att vara dum utan för att hon är så jäkla kelig och gärna sitter på axlarna och myser haha

Kul att det går att ladda upp inlägg och så, försökt hur länge som helst nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0