New jacket


Så här ser min nya jacka ut, fick ingen bra bild så lånade en från Rutstore, den är från Serious Sally och kostar 3-400 kr. Sitter som ett smäck och är varm & skön!

Jobbet ringde förut och undrade om jag ville jobba kväll, ska bli jätte kul då jag inte jobbat sen i somras. Sitter och sliter med att få bort mitt nagellack eftersom man inte får ha det. Så jag ska jobba 15.45-21.45 + att jag ska hjälpa min syster med hennes jobb några timmar först.

Igår va jag & Sofia och bowlade med ett härligt gäng pooojkar, killarna drog ut sen och jag & Sofia åkte hem och sov. Damen har gjort om i sitt rum så det är super fint nu, avis!!! Längtar till mitt nya rum om jag nu kommer få det innan jag flyttar hemifrån haha

Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Ja, man vet ju aldrig! Ginas smycken är ju bra, mycket bättre hållbarhet än H&M exempelvis :)

2011-11-27 @ 15:36:12
URL: http://originalet.net
Postat av: Lisa

Nu har ja lagt upp dem och tävlat i din tävling. Bloggat som satan tack vare dig haha :D

2011-11-30 @ 16:02:10
URL: http://liisagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0