Höstlovet har börjat!

Igår va sista skoldagen och idag börjar höstlovet, eller på måndag, skit samma jag är ledig tills nästa tisdag. Känns väldigt välbehövligt då jag inte prestrerat så bra i skolan som jag brukar, behöver återfå lite motivation och ork tror jag allt. Var och släppte ut hästarna för 1 ½ timma sedan så nu ska jag pallra mig ut igen för att göra iordning i stallet och motionera monstren.


Planer för lovet är att ägna massa tid åt hästarna, kolla när Sofia tävlar idag, va med Sofia i kväll, miniridläger hos Sofia tis-ons med alla härliga tjejer, festa nästa lördag, plugga och lite sånt. Vad har ni för planer? Om ni nu har lov... Halloween är ju i kväll men det är 21 på uteställena idag så får väl vänta tills nästa lördag då sketna Falköping har sin årliga Halloweenfest!

Kommentarer
Postat av: Ida

Söta bilder, och skönt med höstlov!

sv: Först har jag haft på svart nagellack och sen duttat på like olika färger på det (brukar köra orange, mörkblå och röd) och så strösslar jag på lite glitter (gör allt detta direkt när jag målat på det svarta, innan det torkat), sedan när allt har torkat ordentligt har jag på ett överlack. Det är jätteenkelt faktiskt :)

2011-11-01 @ 15:34:41
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0