List it!

Fyll i ni med och länka så att jag kan läsa, hittade den HÄR

Vad gör du just nu?
Äter choklad och försöker planera dagen lite

Vad tror du att du är/gör om 1 år?
Jag är färdig undersköterska då, jag tippar på att jag jobbar för att tjäna pengar till resa eller utbildning. Har förhoppningsvis ett fem månader gammalt föl att uppfostra också hihi

Vad ångrar du, om något, i livet?
Haha det finns en hel del men överlag att jag inte vågar satsa lite och släppa taget

Hur kommer du att gå klädd i vinter?
Skinn, stickat, mysiga halsdukar

Vilka tre saker är du beroende av?
1. Hästarna (nörd jag vet...) 2. Godis 3. Vänner och familj

Har du någon dold talang?
Nja tror inte det... Tråkigt men sant!

Vad gjorde du förra helgen och vad ska du göra i helgen?
Förra fredagen hade vi gottis och filmkväll i ridhuset med hästtjejer, lördagen kollade vi på elit hoppning och på kvällen blev det en kicking ass utgång, söndagen spenderades i bakisens tecken.
Igår hade vi Flobyhäng med alla godingar från Floby och idag har jag inget speciellt planerat. Plugga och kanske träffa Emelie & Hanna

Vad har du på dig just nu?
Jeans och en stor skön tröja

Bästa skönhetsknep?
Framhäv dina fina drag istället för att weina över de mindre fina

Vilka är dagens planer?
Kom precis hem från stan, hästarna och plugg väntar och så en slappiskväll. Är nästan lite sugen på att gå ut men cash är inte king just nu

Vad äter du helst inte?
Larver

Nämn tre bloggar du besöker dagligen!
1. Orginalet
2. Fanny Staaf
3. Sofia Händen

Har du haft ett förhållande som varat över ett år?
Nepp

Bästa staden/landet du besökt?
Jag har inte vart på så värsta många ställen haha. Landet får bli Sverige (säger ju ett och annat...) och staden får bli Skanör/Falsterbo (aa vet att det inte är en stad utan ett samhälle men)

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Hmm ingen ? Eller jo en kille sa en gång att jag ser ut som hon i Kill Bill haha

Tror du på Gud?
Nepp

Vad är din största rädsla?
Döden tror jag

Nämn en sak du aldrig provat på!
Hmm vattenskidor

Vilka är dina favoritnamn?
Svårt, har nog inget favorit. Jenny då kanske mohaha

Hur/var vill du bo i framtiden?
Antingen på ett flashigt ställe i nått varmt land eller så en mysig liten gård utanför en fin stad



Kommentarer
Postat av: Sanna

härlig bild längst ner!

2011-10-25 @ 12:14:48
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0