Tips!

Jag sitter och betar av det sista på min To do list för den här veckan, bland annat att beställa hem linser och foton. Hittade två super erbjudanden som jag tänkte dela med mig utav!

När jag köper mina linser hos Synsam så kostar de lite över 1000 kr för ett halvår, tänkte dock kolla upp priserna på nätet den här gången och det var klokt gjort. Det billigaste alternativet inklusive frakt gick på ca 670 kr, jag sparar alltså 3-400 kr! Dessutom så valde jag att prenumerera på mina linser så då fick jag 100 kr rabatt på denna beställning + 20 % rabatt på var tredje beställning. Detta hos NetLens.

Ska beställa hem foton för min sommartavla och hittade ett erbjudande med 100 foton (10x15 eller 11x15 cm) + frakt för 29 kr, superbilligt! Detta hos Photobox

Dessutom så är jag medlem på GratisBio och beställer jag samtidigt som jag är ansluten till dem så får jag en massa poäng (ca 6000 för dessa två erbjudanden) vilket gör att jag så småning om kommer få presentkort. Winwin

Har ni några bra tips att dela med er utav?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0