Kyligt

Jag & mamma var framme i Skåne vid ett tiden natten tills idag efter diverse felkörningar, det är bra om man tar med sig en karta när man ska ut och åka. Idag har jag fått rida på bamsehästen Björne på 182 cm, han var lika snäll som stor så det gick bra hihi. Efter lite stallarbete så drog jag & mamma iväg igen för att hälsa på hos lite bekanta, sen åkte vi omkring och hamnade i Simrishamn. Förbaskat kallt i havet så åk inte dit för att bada amigos. Nu står det mango chutney kyckling på spisen som snart ska avnjutas. I morgon åker Malin iväg på tävling så jag & mamma tänkte roa oss med strandhäng och så åka hem fram på eftermiddagen. 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, syns att det är kallt ;) 182, jäklar du! Tur en sån hög häst är snäll, inget man vill bråka med direkt!

2012-08-04 @ 05:52:14
URL: http://idashome.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh, svensk sommar är som svensk sommar är... Men det är härligt ändå!

2012-08-04 @ 22:39:52
URL: http://www.ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0