Stenhjärta & hästnörd

Har fått ett litet sammanbrott på Nelly idag, senare leveranstid än utlovat och när man väl får den där jäkla beställningen så var hälften av varorna slut. Skickade tillbaka resten i ren protest och klagade på dom små råttorna så jag fick lite Nlypengar, det var ju generöst i alla fall. Annars finns det en hel del guldkorn på deras crazysale just nu men det krävs tålamod om man ska orka handla där.
 
Jag och mamma har vart iväg på ett seminarie i Göteborg idag om grön hälsa & rehablitering, intressant och givande. Det var en företagare som pratade om sina hästar och hur de hjälpte personer som mår dåligt, jag brukar vara ganska känslokall (Jenny aka stenhjärtat) men när man pratar om hästar och hur de fantastiska djuren fungerar och beteer sig så blir jag nästan rörd till tårar. Hästnörd for life aa viiissst!
 
Så jag har funderat och planerat en massa roliga och spännande saker idag, wiewie, ni får veta så småningom.
 
Nu: Skön dusch och så mysa ner till The backup plan

Kommentarer
Postat av: Ellen

du är så långt ifrån stenhjärta man kan komma min vän! Du är bäst och har ett hjärta av guld! <3

2012-08-30 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0