Ystad

I lördags låg jag & mamma som strandade valrossar några timmar på en mysig strand i Ystad, sen sprang vi omkring lite inne i Ystad och fyndade lite. Kom hem lite före åtta på kvälle, kastade mig i duschen och svirade om till festkläder, plattan i mattan på Bettan för att möta upp Sofia & Simon och åka till min bror för att festa till det. En mycket bra & rolig kväll med lite nytt folk, sleepover hos Sofia på det ger full pott.
 
Sitter och lägger över massa bilder på min externa hårddisk som jag äntligen fick tummen ur att beställa, det tar hundratals år men datorn kraschar nog när som så det är bäst att lägga på ett kol. Väntar en hel del jobb i veckan, nästa vecka däremot vet jag inte vad jag ska göra, dags att ta tag i livet kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0