vem lämnar vem

Har jobbat 7-16 idag vilket gick oväntat bra för att vara måndag, det gick super fort! När jag kom hem pallrade jag mig ut i stallet för att motionera mina små monster. Efter tre timmar i stallet så känner jag mig som en ny människa haha, så full av tankar och inspiration, hade lyckats glömma den känslan. Man fylls liksom av ett lugn och allt känns så mycket lättare. Alla mindfuckade tankar som annars ligger och gnager 24/7 bleknar bort och man fylls av nytänk och inspiration istället, löve it.
Nu har jag spacklat lite i mitt blivande rum, ska gå ut och ta in Sushi, mata marsvinen lite, duscha och krypa ner i sängen med lite Prison Break innan jag somnar och laddar upp för en ny jobbdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0