2011

Januari - Tittar man tillbaka på bloggen så är det mest shoppinginlägg (själva shoppingen verkade oftast inte bli av) och hästar. "Redde" upp ett missförstånd som aldrig har blivit löst, inte nu heller för den delen. Failbild på mig och den stora madamen

Feburari - Jag fixar iordning ett nytt tjusigt skrivbord, börjar på min inspirationsbok, umgås med mina tjusiga vänner, börjar tagga Falsterbo och är irriterad

Mars - Frida sminkade och fotade mig (roligt som sjutton), det började släppa på dressyrträningarna med Sushi, jag & Ellen hade vår 18- och 20års fest vilket var en mycket lyckad en, jag fick sex kg lösgodis, började lära känna Sofia,  och jag fyllde 18 ÄNTLIGEN



April - Var faschinerad utav Lily Donaldson, hamnade på Bloggs förstasida för första gången, hittade en helsikes massa kläder som jag ville köpa, super mega fyndade på Lindex, stekte i bikini (!!) på påsklovet, blev lite blondare, gick klart Ungdomsledarutbildningen


Maj - Nötade Mario med tjejerna, TOG KÖRKORT, lilla Aurora somnade in, flirtade, min söta gammelfarmor fyllde 92 hehe, började seminera Sushi, nötade om OTH för fjärde gången eller något, började kolla Gossip Girl,



Juni - Saga fölade, jag & Sanna drog på roadtrip till Borås och badade på vägen hem, firade Ellen som fyllde 18, var och badade, massa fina människor tog studenten, kikade på studentbalen och mina fina vänner, vann en hoodiebuddie, hamnade på bloggs framsida igen, taggade Falsterbo som sköen, gick ut på Måndax för första gången, Sushi blev dräktig och så  började jag sommarjobba












Juli - Var på min farbrors bröllop, FALSTERBO årets höjdpunkt i en vecka (sol, hav, världens bästa tjejer, shopping, årets bästa fester, hästar och massa fresh meat), myste i Ellens stuga, crousing i stan






Augusti - Stekte i Ellens stuga, badade med Sushi i Sandsken, åkte på roadtrip med mina favoriter, kikade på Oskar Linnros, böt säng hehe, missade en Skylar Grey spelning som jag vunnit VIP-biljetter till, fyndade i Ullared, haffade kalas läckra skinnbyxor på Vero Moda, började sista året på gymnasiet







September - Spontanutgång med härliga tjejer, nötade Gossip Girl, såg på Friends with benefitts med tjejerna, skrattade ihjäl mig åt Stepbrothers med Emelie, hamnade på bloggs framsida för tredje gången, mormor virkade (?) en super fin tröja till mig






Oktober - Var på marsvinsutställning hehe, sålde Sally sulivan, klippte av det sommarslitna håret, filmmys med massa hästtjejer, såg på Crazy stupid love med några godingar, kikade när Sofia kickade ass med Viper på KM,




November - Blev helt mindfucked när vi va på svenska mässan och kollade på högskolor, var på föreläsningshelg i Täby, skrattade ihjäl mig åt Waterwörld, hittade en nyårsblåsa, lyssnade sönder Rocket Avenues version av With every heartbeat, haffade min vinterjacka (in löööve), åkte till Ullared




December - Mario med mina amigos, första klassigt mys med Ellen, fick en tjusig skinnclutch av min gammelframor, Hoffmaestro, såg The change up (väldigt rolig och sevärd), hade en super bra jul, juldag med After ski (kalasers) och tillsist ett mycket lyckat nyår






2011 har vart en bra år på många vis, det allra bästa är nog att jag lärde känna Sofia, att Sushi blev dräktig och Falsterbo! Är super mega tacksam för alla mina underbara vänner och andra gossisar i min omgivning, som jag hoppas att jag delar 2012 med också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0