Klick!

Beställde hem en skrivbok från Personligalmanacka förut som jag ska ha som inspirations- och idé bok, den borde landa i brevlådan om cirkus två veckor! Passande nu blev beachinspo på framsidan och fina naglar på baksidan, roligt när man får desigan dem själv


Har vart och haft avskedsmys hos Emelie nu, hon åker utomlands i sex veckor i morgon, känns jätte konstigt att hon inte längre kommer vara två kilometer bort! Hoppas att tiden går fort och att hon får en kicking ass resa i alla fall hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag är ledsen för sent svar,



Jag pluggade samhälle med intriktning idrott, så det var verkligen inte det som gjorde att jag fick jobb i en klädaffär. Jag gjorde det hederliga och vanliga, gick runt och lämnade CV personligt :)

2012-02-01 @ 00:38:18
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0