Klippeliklipp

Sitter här och klipper & klistrar i lite inspirationsböcker, brukar klippa ut det läsvärda samt inspirationsbilder från tidningar och klistra in det i en pärm & en inspirationsbok. Själva tidningarna tar ju bara onödig plats! Förutom Solo som är helig... Idag har jag fixat till håret, slingat och kapat det slitna, ni får se i morgon. Simmade några längder med Tove & Sofia förut, beach -12 here we come! Nu ska jag springa ut och ta in hästarna, pyssla lite till och sen somna till True Blood. Skönt med en lugn fredag! I morgon smäller det, mer om det då!

Favoritlåten går på repeat, går rätt in i hjärtat samtidigt som jag blir så himla lugn av den!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Den låten är så bra!

2012-01-28 @ 07:24:48
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0