You still be in my mind

Hann med att götta mig med Johanna en stund igår mellan arbetspassen på det kommande poolpartyt, missade dock eftermiddagen men kom tillbaka vid 21-tiden. Vad kan gå fel med ett fisknät volleybollnät, pool, ett fläskit PA och massa glada människor? Vid tolv tiden pallarade delar av iväg till Björn Rosenström, hann bara höra 1 ½ låt eller något dock. Landade i Johannas säng vid 6-tiden i morse efter att ha nattbadat, städat, grillat, ballat ur och grejer. Bakispizza och Transformers idag innan jag kröp hem!
Nu är det kaos i mitt mind, i mitt rum, jag är kaos och allt är kaos. Ska krypa ner med Rocket Avenue i lurarna, jobba 7-13 i morgon och sen ta och styra upp allt som behöver styras upp, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0