bikini so teeny

Idag har jag fikat på stan med en efterlängtad Sanna, askalasgod kladdkaka, lite shopping och en massa prat, myspys. Sen gääsade jag till Johanna för att förbereda för poolpartyt i morgon, blåste upp poolen, fyllde vatten osv. Vi begav oss till stan en snabbis också för lite småinköp, sprang på killarna och lite så. Känns surt att jobba i morgon och missa poolpartyt men är ledig mellan 13-17 så hinner svänga förbi en stund då, slutar 21 och då är det fullt ös följt utav Rosenström på plantis, wohihih längtar!
Lotion som luktar megagott, sminkborttagning för vattenfast, vattenfast mascara
Shorts från Serious Sally och en sommarklänning, 200 kr för båda kaaaap
 

Vet inte vad jag ska ta mig till i kväll, har inte vart hemma på en fredagskväll så länge jag kan minnas så funderar på att åka till Sofia och sova. Å andra sidan så kan det vara ganska skönt att klappa lite på hästarna, ta en lång promenad med musik, lite skönhetsbehandling, manikyr & predikyr och så krypa ner och se klart på Home of the brave! Och ha 15 min till jobbet istället för 35 i morgon bitti hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0