Dry


Har precis skrivit klart in inlämning/redovisning till sjukvården i morgon som jag hade råkat glömma att vi hade. Där rök min lugna kväll med Solo och bläddrande i diverse andra tidningar, har fått hem lite Au Pair saker idag hihi. En rakhyvel med inbyggd gel, smart som sköen, kom från Gratis Bio idag så ska bli spännande att testa den. Schemat till min praktik dimpte ner i lådan också, såg riktigt bra ut. Min tidsplan förstördes redan i förmiddags när jag fick gå till 16 på jobbet istället för 13.30, jaja cash is king.

Längtar tills den här veckan är över och jag har gjort klart alla skolgrejer, sju veckors praktik lockar rätt mycket just nu. Gjorde inte det förut men nu så längtar jag till läx- och provfria dagar! Nu väntar jag på att mina knasigt blåa naglar ska torka så att jag kan krypa ner i sängen. Har ett jätte stort grammatikprov i engelskan i morgon, jag är körd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0