Halloween

Gårkvällens/nattens Halloweenfest får fem av fem toaster! Runt 40 pers i Sofias hus ute i skogen, godaste bålen, bästa människorna, bästa musiken och allt sånt. Vi åkte till stan så att vi var inne runt tolvslaget och dansade som tokar i två timmar, käkade lite pizza och hade sleepover haha. Det var mindre roligt att städa Sofias hus idag, löv, smuts, bål, bär & spill överallt + en nedriven gardinstång och lampa efter galet dansande, men det var det värt :) Wihihi jag har världens bästa kompisar!
Fin tårta jag gjorde va? Emelie fyller 20 idag så vi passade på att fira henne igår, tårtan var dock ingen succé. Den smakade skit rent ut sagt, men det är ju ändå tanken som räknas!
 
Nu ska jag stoppa i hörlurarna och gå en sväng för att piggna till lite. Jag var inte forever alone i fredags utan åkte och bowlade med killarna och Johanna så min sköna lovebomba-lördag igår var det ingen ordning med haha. Ska avsluta en kanon helg med ett avsnitt Weeds sen, hoppas att ni har haft en toppen helg ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0