waaaaazaaa

Nu är jag hemma igen efter ett dygn på bortaplan, US-möte igår, hälsa på mormor & morfar, sova hos Sofia, jobba och glida till stan med min gammelfarmor. Nu sitter jag och läser au-pair bloggar och vill med!!! Sätta igång Sushi nu under vintern, tävla till våren & sommaren, tävla Fiona, jobba och spara massa pengar, tillbringa sommaren med Järngänget, låna ut mina guldklimpar och sen fara iväg i slutet av somamren 2013, ett år i USA. Det känns så jäkla lockande just nu men lär ändra mig 15453154 gånger innan det blir dags!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

tyvärr vet jag inte vart man kan köpa de där conversen, hittade bilden på weheartit och blev kär ;)

Svar: Synd, de var skit läckra verkligen :)
jjennnyys.blogg.se

2012-11-23 @ 14:04:41
URL: http://maddisenj.se
Postat av: S

Låter som du har mycket roligt att se fram emot. Vart i USA ska du? :)

Svar: Ja :) Så långt har jag inte tänkt än, jag vill dock komma bort från Sveriges tråkiga väder om jag ändå ska åka haha. Såg att du var bosatt i USA så återkommer säkert till dig med frågor längre fram!
jjennnyys.blogg.se

2012-11-23 @ 16:07:54
URL: http://baseballwife.blogg.se
Postat av: Ida

Vore så sjukt roligt att göra det, men jag skulle nog aldrig våga.. Kanske nu då, men då känner jag mig för gammal, haha. Klart du ska sticka iväg! Yolo du vet ;) Kram!

Svar: Ja det är just det där att våga haha! Men tror att det skulle vara super kul och man växer nog jätte mycket som person :) Yolo är bra att ha i bakhuvudet hihi! Kram
jjennnyys.blogg.se

2012-11-23 @ 19:42:48
URL: http://idashome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0