1 oktober

Vart tar tiden vägen?! Det är redan 1 oktober, det är bara tre månader kvar på 2012. Konstigt nog så är jag motiverad till att kicka ass i höst även om det nästan alltid regnar ute och löven skiftar färg och trillar av. Jag har börjat komma igång med lite träning igen samt slutat med en massa godis, de senaste två veckorna har jag bara ätit mörk choklad när jag väl har velat äta godis. Jag är så himla taggad på att sätta igång Sushi och börja träna tillsammans med mina kompisar. Jag är taggad för att tävla med Fiona. Jag är taggad för att göra klart mitt nya rum som aldrig blir klart. Jag är taggad för London. Jag är taggad för en massa biobesök och kvalitetstid med mina kompisar som råkar vara de bästa i hela vilda världen. Jag är taggad på att springa och låta kylig höstluft fylla mina lungor. Nu ska jag ta mig en titt på min 2012 ska jag... lista och se vad jag har kvar att uppfylla de sista tre månaderna!

Kommentarer
Postat av: Helene Skagerstrand

sv: jag heter hskagerstrand på instagram :)

2012-10-01 @ 15:04:30
URL: http://hellenius.blogg.se/
Postat av: Ida

Hösten och vintern kan inte annat än bli bra med så mycket roligt som väntar! :)

2012-10-01 @ 16:43:31
URL: http://idashome.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag är också taggad: har köpt nytt gymkort där bad, gym och pass ingår, letar ny lägenhet till årsskiftet, ska snart till Sri Lanka i två fucking veckor med bästa gänget, är tillbaka på hästryggen igen, har nyfärgat hår, har ÄNTLIGEN gått in mina dr martens, solen skiner, det är fest ikväll!!!

Nu Jenny, nu KÖR vi du och jag!!

2012-10-06 @ 10:33:37
URL: http://jennystoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0