Höstlista 2012

Din stil i en mening: Detta var en klurig en, jag är ganska enkel men gillar att snitsa till det lite, antingen med skinnbyxor eller någon piffig topp.
Stilförebild: Någon som jag tycker klär sig snyggt är Fanny Staaf, hon har nästintill alltid snygga outfits och kombinationer.
Vad inspireras du av i höst? Bloggar som jag följer (bland annat Fanny ovan), folk på stan, tidningar, Weheartit, filmer och serier.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Favoritmärken? Jag är ingen märkestjej och min garderob innehåller kläder från alla möjliga märken + lite till så vet inte riktigt vad jag ska svara på den.
 
Det bästa basplagget i höst? Utan tvekan ett par skinnbyxor!
 
Färger i garderoben i höst? På hösten tycker jag att det är extra fint med mörkblått och vinrött. För att inte tala om allt som glittrar, älskar det!
 
En idealoutfit i höst? Skinnbyxor som sitter som ett smäck + boots + collegetröja (går fin fint att byta ut mot en söt topp + skinnjacka eller en rutig skjort + skinnjacka, eller en vanlig svart jacka om man inte vill ha för mycket skinn)
 
På axeln? Har nästan aldrig väska och har jag det så har jag en clutch eller liknande som går att ha i handen!
 
Färg på naglarna? Mörka burriga höstfärger, glitter och metallic!
Trender jag inte hakar på? De pösiga skinnbyxorna och XL-kappor.
 
Ditt senaste köp? I klädväg så var det nog ett svart basiclinne, har nog dock haffat en hög med godbitar i London när ni läser det här!
 
Höstens accesoarer? Jag föredrar enkla och nätta silversmycken.
 
Vad har du på fötterna i höst? För tillfället mina converse men har planer på att haffa ett par snygga boots i London.
Fyra saker på höstens önskelista? Paljettbyxor och allt annat ur Issue 1.3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0