Min helg

 
Min helg har kickat ass (som vanligt)! Fredagskvällen spenderades hos Emma med hennes "gulliga" djur, "poledance" (Sofia hade en dold talang och var ett med stången, jag däremot hade noll talang och såg ut som en stelopererad kärring), sen kom killarna så då drog vi ner på tempot och bänkade oss framför Hunger Games (vi hade klarat av Lejonkungen och lite Ankeborg innan, Disney for life). Filmen var bra, vi var nära på att byta för början va skum men sen kom den igång. Något seg kanske men det kan ha vart för att jag var trött som en gnu.
 
Lördagen spenderades i ridhuset med lilla ponnyn på tävling, det gick inget vidare men var trevligt ändå. Hem och slötitta på Crazy stupid love, duscha, göra sig i ordning och sen vinkväll med bästa tjejorna. Hälften av oss gillade inte ens vin men efter några glas slank det ner lättare och lättare ;) (Ja jag drack ut ett martiniglas, Oscar hade dåligt med vinresurser). Sen åkte vi till Skövde och dansade en sväng, tåget hem och bingen.
 
Vaknade upp hos Sofia, lagade mat, kikade på film och gasade hemåt. I eftermiddag har jag roat mig med att städa, nu ska jag krypa ner med True Blood och ladda för jobb i morgon. Hoppas att ni har haft en lika bra helg som mig!


 







 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0