solnedgången olala


Idag har jag haft en tvinga-mig-själv dag med jobb, körning av ponnyn, städning till marsvinen, kloklippning, protokoll & dagordning skrivande, företagspill och en rejäl promenad/PW/jogg tur med vovven på över en timma. Egentligen en ganska chill dag i Jennys flashiga liv men eftersom jag mest vill peka fuck you åt hela världen just nu och skita i allt så var det här en kraftansträngning haha. Men jag vet att lipande inte hjälper utan det som hjälper och gör att man mår bra är rutiner och lite diciplin, kötta brittmarie!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kämpa Brittmarie! Håll ut, snart kommer vändningen! Och jag finns här i ur&skur bästis! 14 oktober!!!!!!

Svar: Längtar så att jag dör! PUSS <3
Jenny Larsson

2012-09-17 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0