Tips ang. Nellys sena leveranser!

Jag antar att jag inte är den enda som har råkat ut för Nellys sena leveranser det senaste. Det står att deras leverans kan ta längre tid, 2-6 arbetsdagar, men sen får man vänta i all evighet ändå. Vad jag har gjort när jag har råkat ut för det här på mina två senaste beställningar är att jag har klagat hos kundtjänst. De är så snälla så att man får Nlypengar som lite tröst/ersättning, vilket jag tycker är väldigt bra av dem. Detta resulterade i att jag kunde beställa hem ett par jeans gratis igår, wiewie!


När vi ändå pratar om Nelly. Är ni smarta, som jag är, så går ni in på Nelly via Gratis Bio (se till att vara inloggade på Nelly innan ni klickar er via Gratis Bio till Nelly) så får ni er beställning i 550 % i poäng hos Gratis Bio. Exempelvis handlar ni för 100 kr hos Nelly så får ni 550 poäng hos Gratis Bio. Det går att tjäna lättförtjänta poäng hos Gratis Bio endast genom att handla, bra va? Vid 20 000 poäng så får man ett presentkort på 100 kr som man kan välja att utnyttja på de flesta kedjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0