USA BABY

Hoppade på flyget på Landvetter vid 11.15 igår och va framme på campuset vid ett i natt amerikansk tid, aslång dag men jag sov som en klubbad säl på flyget så känner mig rätt pigg idag ändå. Flög ihop med en supergullig tjej som heter Lisa, skönt att ha resesällskap hihi. Fast nu bor vi inte i samma rum vilket är lite tråkigt, bor med två österrikare som bara pratar på sitt språk så fattar typ noll haha. Vi är lediga hela dagen idag så jag & Lisa va uppe och tog en promenad på campuset i morses för att kolla omgivningana, sen sprang jag runt det också och dog lite efter. Varmt och fuktigt i luften här så känns typ inte som att man får nått syre när man andas. Nu ska vi kila iväg och käka lunch, i kväll är det möte och pizzabufé!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0