2013 lider mot sitt slut

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Massa saker men den största har vart att flytta till USA för att bo här ett år. 
Hur har ditt 2013 vart? Så himla bra, bästa året hittills! 
Tror du att 2014 kommer bli bättre? Det känns svårslaget haha. Men på ett sätt tror jag att det kan bli bättre, samtidigt som jag kommer spendera nio månader utav året utan mina grymma vänner, de som gjorde 2013 till ett så himla bra år. Samtidigt så är 2014 ett nytt år med nya möjligheter och allt blir vad man gör det till. 
Blev du kär i år? Nja det kan jag väl inte säga, jag har sjukt svårt att släppa människor för nära inpå om sanningen ska fram hehe. 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Omöjligt att bara välja ett men dom grejerna som har kickat lite extra har vart Piteå, Bråvalla och Falsterbo. Men alla dagar med järngänget, Summerburst, roadtrips, söndagsmys hos Johan med järnfemman, alla fester, Londonresa osv ligger väldigt varmt om hjärtat. 
Vad är din största framgång 2013? Att flytta till ett nytt land och en ny familj, underbart & underbara! 
Vad spenderade du mest pengar på 2013? Utan tvekan nöjen med tillhörande resor! 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja såklart, vänner, familj, djur osv. Jag är en väldigt glad person och blir riktigt glad ganska ofta haha. 
Vilka sånger kommer påminna dig om  2013? Avicci-Wake me up och Armin van Buuren- this is what it feels like. 
Vem har du umgåtts mest med? Ellen & Sofia. 
Bästa minnet från 2013? Omöjligt att bara välja ett, men hela sommaren var helt kicking ass så. 
Har du haft något förhållande under 2013? Nej.
Är det något du har saknat 2013 som du vill ha 2014? Jaduuuu Jenny, det kanske är dags för dig att hitta lite kärlek? 
Vad önskar du att du hade gjort mer? Tagit mer kort, har gjort så sjukt mycket roliga saker men har på tok för lite kort.
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ta alla chanser du får, säg ja till nys saker och prova allt du kan, låt dina känslor spira, ta mycket kort, njut av alla dagar och visa uppskattning till de du älskar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0