Dance with me tonight

Jobbat nio till fem (working nine to five nananananan), åkte till New Braunfels efter det för att hitta lite julklappar att skicka hem till Sverige (lite klurigt att hitta något fint som inte väger för mycket osv) och lyckades hitta lite smått & gott. Hem igen och gå till gymmet, bara för att inse att mina ben smärtar illa efter förra torsdagen haha. Sen försökte jag hitta några kurser som jag kan läsa men det är ju typ svårare än att hitta vänner, hehe. Hoppas att jag kan få hjälp med det för jag börjar bli måttligt irriterad. Kollade dagens Paradise Hotel avsnitt, Samir är ju så jäkla skön hahahaha. Nu sitter jag i sängen med nya feel good låten på repeat, har läst ikapp lite bloggare och skrivit lite julhälsningar. Har inte så mycket julkänsla, förra veckan var det fyra grader med regn & blåst och idag har det vart 25 grader med sol, knasiga Texas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0