jul

Det har vart en lång och intensiv dag, har passat barn och lagat massa julmat & grejer. Vi åker alltid till mormor & morfar på julafton så jag skypade med dom alla en sväng, något fel på anslutningen så såg dom inte så bra men det var skönt att prata lite med dom. Det kändes knappt ledsamt alls, tror inte riktigt att jag fattar att det är jul och att jag inte gör vad jag brukar. Och i morgon går alla ut hemma i Sverige, kommer vara lagom avundsjuk på att missa det med mina favoriter, det brukar vara en riktigt lyckad kväll. Dom firar ju jul här i morgon men vi tjuvstartade lite i kväll med klapparna, jag fick jätte fina saker. Ett par cowboysareboots som jag hade valt ut, en väska, vantar, scarf och ett smyckeskrin, jag är mer än nöjd. I natt kommer tomten hit och i morgon blir det julfirande på riktigt, ska bli roligt! Hoppas att ni har haft en fin jul hemma i Sverige.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0