Julklappar från familjen

4 1/2 månad senare äger jag äntligen ett par boots!
Värdelös bild men den ska föreställa en väska som har jätte fina glittriga stenar på sig, ett smyckesskrin, ett par mysiga vantar och en sjal!
Detta var vad min julstrumpa innehöll; presentkort på App store, ett halsband med Texas som berlock, hårsnoddar, örhängen, lipgloss, nagelpenna, kajalkit, ficklampa, choklad, bodylotion och två små kit. Det ena heter Kiss me kit och innehåller en läppscrub och läppbalsam. Det andra innehåller näsdukar, våtservetter, nagelfil, nagellacksborttagning, plåster, bandage, deodorant, spegel, kam, munspray, hårspay, handsprit, lotion, ask, nagelsax, fläckborttagning, pincett, fashiontape och tandtråd.
Sjukt nöjd och glad över mina klappar, och så har jag fått lite fina saker från mamma & pappa också. Nu ska jag gå ner igen och se vad alla har för sig, längtar till julmaten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj herregud vad prylar :)

2013-12-28 @ 19:42:21
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0