say something

Ser ni vilken jäkla line up det är till Ultra? Det är inte direkt så att jag har jätte många att fråga här, de som jag har att välja på gillar inte housemusik haha. Funderar nästan på att köpa en biljett och hoppas på att någon räddande ängel hänkar, vill verkligen inte missa!
Har börjat prenumerera på en grej kallad Ipsy, du betalr 10 dollar per paket och får ett hemligt hemskickat en gång i månaden. Nöjd med mitt första!
Nytt guldigt lack från Essie, svårt att fånga på bild men fint i verkligheten!
 
Idag kom den där tjejen hit som jag nämnde i ett annat inlägg, hon som så gärna ville träffa mig haha. Hon var hur go och lättsam som helst, vi var ute och red i 1 1/2 timma och pratade om allt möjligt. Jag ska med henne och jaga vildsvin en kväll, verkar sjukt roligt. Dom släpper sina "hog dogs" så att dom hittar grisarna, sen skäller dom och har sig, och "fångar" grisen och så går man fram och sticker en kniv i hjärat på den. Värsta spännande hehe! Så ska jag eventuellt åka och titta när hon tränar roping med sin häst i morgon och där var det massa folk, ett litet party typ haha. Hon sa i alla fall att hon skulle ta med mig på en hög olika saker som verkar roligt så det ser jag fram emot!
Nu har jag precis skrivit mina julkort så ska starta en film och avnjuta lite julmust & choklad.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ahhhh!! Jag hänkar! Synd bara att den stackars fattiga studenten måste ta sig enda till USA också bara... Fasen, hade varit FETT!!

2013-12-21 @ 14:33:33
URL: http://jennystoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0