silenced by the night

Idag har jag skypat med mina fina tjejer som hade vårat årliga julmys med julklappsbyte, var så roligt att få prata med alla igen. Känns så konstigt att dom kan sitta hemma i Sverige och jag här borta och vi kan se varandra, tack Skype! Och Ellen sa att hon hade fått reda på sina tentor nu så nu kan vi äntligen planera när dom ska komma hit, kändes hopplöst för ett tag sen men nu har hoppet återvänt.
 
Idag har jag vart ledig, planen var att vi skulle åka till ranchen men min värdpappa fick förhinder och mitt i allt anlände min värdmamis bror med familj från Kansas, så en vecka framföver är det sex barn här, full rulle. Så igår roade jag mig med att städa min övervåning och flytta över till stortjejens rum där jag ska bo så att de fyra gästerna kan stanna där jag brukar bo. Men i morgon ska vi till ranchen i alla fall och lite mer folk ska dit så det blir nog roligt. Idag har jag en sån där dag när jag vill skriva tusen saker & känslor här men antar att jag får spara det till dagboken och Ellen i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0