White Walls


Gårdagen sög, kände mig ensammast i världen, saknade mina vänner och var lipfärdig hela dagen typ. Kollade i alla fall ikapp Paradise, åkte och köpte lite underhållning och sen höll jag mig för mig själv haha. Avslutade kvällen med att skypa med en saknad Sofia i en timma, sen somnade jag in på småtimmarna! 
Idag har jag agerat chauffis åt min värdmami och hennes kompisar, och shoppat med Noreen. Det är den tyska tjejen som jag nog har nämnt förut, vi är kanske inte så himla lika men vi hade roligt ihop, vilket är huvudsaken. Så vi lär ses snart igen! Ja Jenny två vänner på snart fyra månader, bra jobbat. Blev stoppad av polisen på vägen hem för att jag körde lite snabbt, oooops! Men fick bara en varning, och han måste vart uttråkad deluxe som ens stannade mig för så lite haha. Men hjärtat gick i bott när dom där jäkla blå röda ljusen började blinka bakom mig hehe!

Annars är det la första december och första advent idag, känns så himla skumt att jag kan gå runt i en tunn tröja utan att frysa. Har ingen adventskänsla för fem öre, mest på grund av vädret antar jag, och så har jag inte fixat någon ljusstake eller sånt. Men jag och min nya vän ska åka till Austin och besöka Ikea någon dag, där kan jag nog hitta ett och annat. Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon ser ju normal ut iaf, ingen mexikanare med en storsombrero ;) Coolt att dom har Ikea, där borde det väl finnas lite Svenska prylar! Jag har inte något julpynt, kanske är idé att försöka skaffa sig det :P

2013-12-02 @ 13:10:14
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0