Filmtips!

Hann med en och annan film när jag var sängliggandes i förra veckan så tänkte tipsa om några sevärda!
The house bunny
Handlar om en playboytjej som blir kickad ur playboyhuset så hon tar sig an att bli husmor i ett studenthus för att slippa sova på gatan. Tjejerna som bor i studenthuset är retards, men playboybruden hjälper dom att bli populära, lite snyggare och hjälper till att rädda deras studenthus. Helt klart sevärd om man gillar dumma blondiner och blåsta kommentarer, jag skrattade ihjäl mig. Äääääälskar lantistjejen hahahahah! SE DEN
A little bit of heaven
Handlar om en tjej (Kate Hudson) som får cancer, i samma veva blir hon kär. Jag lipade mig igenom hela filmen typ, jätte hemsk samtidigt som den var rolig (Hon drev typ om allt fast det egentligen va soooorgligt). Väldigt bra förklaring känner jag, men den är i alla fall vääääldigt sevärd så SE DEN! Roses are red, violets are blue, I have asscancer, now you know too
When in Rome
Handlar om en lady som lever för sitt jobb, träffar värsta puddningen, tror att han är kär i henne på grund av en förtrollning blablabla. Helt klart sevärd, rätt rolig och han är ju SNYGG!
 
Tucker and Dale vs evil
Ett gäng ungdomar åker ut och campar, i närheten har två lantisar sin sommarstuga. Lantisarna räddar en av tjejerna som faller i vattnet och blir medvetslös, hennes kompisar tror dock att dom har kidnappat henne. Dom ska frita henne med det går inte riktigt som dom har tänkt sig. Jag såg den två gånger på två dagar och skrattade lika mycket båda gångerna, men se den bara om du har lite brutal humor. Gillar du inte död & blod rekomenderar jag den inte!

Kommentarer
Postat av: sannas rum

Den sista verkar riktigt läskig, kanske kunde vara ngt ;P hehe Men är den rolig också eller ? ;P

Svar: Ja alltså den är inte läskig, snarare väldigt urballad och rolig ;) Om man gillar blod och död haha!
jjennnyys.blogg.se

2013-02-18 @ 18:45:23
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Åh "A little bit of heaven" vill jag se, jag har den hemma men har inte sett den än, det kanske får bli ikväll :P

Svar: Ja men då måste du ju se den, jätte bra :)
jjennnyys.blogg.se

2013-03-03 @ 16:45:00
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0