Lilla Våfflan

Min lilla gosegris har blvit hastigt försämrad och ska få somna in i kväll, det gör ont i hjärtat men hon är ju över sju år så hon har blivit gammal den lilla grisen. Problemet som uppstår är att Boll blir ensam kvar vilket inte funkar, egentligen vill jag inte stödja djuraffärernas försäljning utav djur men har inte heller så stor lust att åka 10 mil enkel resa för att komma till någon uppfödare. Sen ska jag ju med ganska stor trolighet till USA (mer om det sen) i ett år i slutet av sommren så då måste jag hitta en fodervärd åt grisarna eller omplacera dem. Så jag funderar lite på om jag ska skaffa en ny gris eller helt enkelt försöka låna ut/omplacera Boll nu?! Det är ju över ett halvår tills jag åker så vill inte släppa taget om henne riktigt än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0