Planering!

Var som sagt på informationsmöte igår, mycket givande måste jag säga! Massvis med bra information och tips, blev väldigt inspirerad hihi. Var även på en liten personlig intervju, som är ett måste för att man ska kunna söka, och den gick riktigt bra. Så nu är jag i planerartagen och vill bara sätta igång, men det är så mycket så vet inte riktigt vart jag ska börja. Mitt största "problem" är hästarna, måste hitta lämpliga fodervärdar till dem osv, men eftersom jag inte ska åka förens i augusti så är det ingen brådska. Fast än att jag kommer sakna ihjäl mig efter familj, vänner (hur ska jag klara mig?!) och djuren så tror jag att det här kommer bli riktigt grymt; massvis av nya erfarenheter, jobba med barn, växa som person, få perspektiv till allt hemma, uppleva nya miljöer & kulturer, lära mig flytande engelska, uppfylla en dröm osv!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad spännande, har själv planerat att va au pair efter gymnasiet låter hur härligt som helst. Uppleva ny kultur osv!

2013-01-29 @ 23:27:45
URL: http://saraknutsson.blogg.se
Postat av: isabelle (sp0ns0red-by-destiny.tumblr.com)

Gud vad spännande att åka som Au Pair!

Svar: Ja det ska bli super kul :)
jjennnyys.blogg.se

2013-01-31 @ 11:34:36
URL: http://iiissasplace.blogg.se
Postat av: Madeleine

Så spännande! skulle oxå vilja göra nåt sånt!

Svar: Ja, you only live once ;)
jjennnyys.blogg.se

2013-02-02 @ 17:00:01
URL: http://www.nattstad.se/journalistbruden/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0