bästaste

Kvalitetstid och roadtrip med min underbara gammelfarmor i fredags!
 
Måndag vilket betyder ny vecka vilket betyder nya tag, right? Slutade 13 idag men har inte hunnit med så mycket än, en härlig ridtur i solen och försenad momsdeklaration (Jenny utan koll). Nu har jag två till hästar att aktivera och ett stall att göra innan jag ska bosätta mig framför datorn för att planera tävlingssäsongen för hästarna, fixa det sista med au-pair ansökan, greja med Falsterbo, kolla över min budget, framkalla kort och lite annat småfix. Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Åh vad härligt med roadtrip!

2013-03-12 @ 06:33:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0