Nelly high heels

Igår var jag och mina bästa tjejor på Nelly high heels på Husaren, lyckad kväll fast än vi fick stå i iskall kö i 40 min, det var svinkallt inne på Husaren, goodiebagen var futtig, fyra av oss sex tjejer fick inte ens ut sin goodiebag och drinkarna dom bjöd på kunde inte innehållt många droppar alkohol. Men när man har världens bästa sällskap blir allt bra! Dessutom dyker det upp ett par heels i brevlådan om två veckor, spännande.
Detta var vad goodiebagen innehöll haha, plus Nellys tidning, några lakritsbitar och en rabattkod på Onepiece.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

En prisvärd foundation är True match från Loreal :D Den tycker jag håller en hel utekväll :D

Svar: Tack, ska prova den :) Använder du primer och puder till också?
jjennnyys.blogg.se

2013-03-11 @ 16:16:52
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: B R O W N S U G A R

Om jag ska ut & dansa så brukar jag grunda med primer & ta ett puder över :D men det är inget måste men då sitter den GARANTERAT hela kvällen :D

Svar: Okej tack :) Något bra och prisvärt tips på primer och puder också?
jjennnyys.blogg.se

2013-03-11 @ 16:42:52
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0